Handelsvilkår


Generelle oplysninger

 Hyperfeldt ApS

CVR-nr. 39607662

Havbakkevej 55
8250 Egå

kundeservice@butikharald.dk

+45 2985 5042

Betaling

Du kan betale online med Dankort, VisaDankort, MasterCard, Maestro, VisaElektron, JCB. Alle priser angivet på webshoppen er inklusiv dansk moms.

Pengene hæves i det varen sendes fra butikharald.dk

Levering

Alle pakker afsendes med Post Danmark eller DAO. Der er gratis fragt ved bestilling for 299 kr. eller derover. Ved gratis fragt vil varerne blive leveret til nærmeste pakkeshop/posthus. Vi tilbyder desværre ikke gratis fragt i forbindelse med returnering af varer. Der kan ikke leveres til erhverv.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved kundeservice@butikharald.dk, I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangels regler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på butikharald.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Butik Harald

Tordenskjoldsgade 61 – 63

8200 Aarhus N

ATT: RETUR

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos butikharald.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. .

Den dataansvarlige på butikharald.dk er WEBDEPOTET.DK

Oplysninger afgivet til butikharald.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

OBS! Hvis I har en aftale med eksempelvis et anmeldelsessite vil det betegnes som, at der videregives oplysninger til tredjemand. Det skal I oplyse om her og angive, hvem I videregiver oplysningerne til.

Som registreret hos butikharald.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kundeservice@butikharald.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Tordenskjoldsgade 61 – 63, 8200 Aarhus N. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.